HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 22 december 2011

Macaron doosjes

12
Ik heb vandaag zo'n fantastische aankoop gedaan dat ik nu, een paar uur later, nog steeds vrolijk word als ik er naar kijk. Tijdens een dagje shoppen met birthday girl C. viel mijn oog namelijk op geweldige macaron doosjes! In eerste instantie dacht ik dat het zeepjes waren (ook als dat zo was geweest had ik ze zeker gekocht) maar het bleken dus lieve doosjes waar je bijvoorbeeld pillen of sieraden in kunt doen. Of geef er eentje cadeau met een lief briefje er in! Een doosje met vier stuks kostte me 5,50 en ik heb gekozen voor de variant met daarin een oranje, roze, lichtblauwe en gele macaron.

12

5 opmerkingen:

  1. Oh ze zijn echt geweldig!!! Ik had me er niet echt een voorstelling van kunnen maken, maar ze zijn fantastisch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zijn deze. Waar heb je ze gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Pien: Ik heb ze bij Strand West in Utrecht gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen