HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 22 december 2011

Rose Quartz


12

Drie weken geleden kreeg ik een prachtige roze Rose Quartz steen cadeau van V. Ik heb de steen een mooi plekje gegeven en toen ik er net even naar keek bedacht ik me dat een bijzondere steen eigenlijk best leuk is om cadeau te geven. Om net nog even te kijken waar Rose Quartz ook alweer allemaal voor staat bracht ik een bezoekje aan www.edelstenenenmineralen.nl. Mocht je ook een steen zoeken voor iemand dan kun je je daar eerst even oriƫnteren.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga snel een kijkje nemen op de site <

    super leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat bijzonder! Een origineel cadeau.... En als je de steen, al dan niet in een kleinere vorm, bij je draagt, doet het geloof ik ook echt goeds... Sommige stenen stimuleren je bloedsomloop of zorgen dat je lichaam sneller afvalstoffen uitscheidt. Anderen inspireren of brengen je tot een bepaald inzicht... Ik geloof er wel in... :) Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen