HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 5 januari 2012

Become me, my creative self

Oh ik houd van dit soort boekjes! De vormgeving spreekt direct aan en als je daar de insteek bij optelt heb je een erg mooi product dat in z'n geheel aanspreekt. Ik weet dan ook vrij zeker dat heel veel mensen ontzettend blij zijn als ze dit cadeau krijgen. Een nuttig cadeautje dat er leuk uitziet en dat je niet overal tegenkomt. Become me, my creative self helpt je bij het 'openen van je hart' zodat je er achter komt wat je nu echt wilt (creëren). Lees hieronder wat de webshop Zilte (volgens mij is dit de enige Nederlandse webshop die de leuke boekjes van Katie verkoopt) over dit boekje schrijft.

Je wilt graag iets creëren.....maar wat? Dit journal helpt je erbij om je hart open te zetten en het antwoord te vinden. Je zult geinspireerd raken door de positieve aanzetten, lijstjes en uitdagingen die Katie in dit journal heeft opgenomen. Het journal leidt je op een vrolijke, maar georganiseerde manier naar de antwoorden op vragen als: Wie ben je? Wie zijn je grote voorbeelden? Wat zijn je creatieve passies? Wat zijn je angsten?
Hoe kun je meningen van anderen op juiste waarde schatten en hoe kun je 'wat jij denkt dat anderen denken' relativeren? Ook helpt het je bij het stellen van doelen, krijgen van inzicht in je dromen en het maken van plannen.

Het handgemaakte dagboek bestaat uit 76 pagina's, bevat mini-envelopen, labels met opdrachten als: schrijf een brief naar jouw toekomstige (succesvolle) zelf, lijstjes voor onzekerheden en angsten die je tegenhouden in wat je wilt bereiken, stickers en prachtig Italiaans dessin papier.

Je kunt het journal makkelijk naar je eigen hand zetten. Reorganiseer de pagina's, voeg nieuwe pagina's toe, plak, scheur en wees creatief. Become me, my creative self is is 10 x 14 cm groot en kost € 15,95. Bestellen kan hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten