HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 28 januari 2012

DIY: tekenen en schrijven met een muispen

Vorig jaar kreeg ik van mijn ouders voor mijn verjaardag een muispen. Vandaag bedacht ik me dat ik wel eens wat extra brushes kon downloaden zodat ik wat verschillende soorten penselen kan gebruiken. Ik vond een hele mooie set waarmee je heel veel effecten kan creĆ«ren. Zo heb je er bijvoorbeeld een die overeenkomt met een gewoon (grijs) potlood en zijn er diverse kwasten met leuke effecten als een spuitbus of  waterverf. Ik heb er al even mee gespeeld (zie hierboven) en het is best leuk om te oefenen met tekenen en schrijven met een muispen aangezien je er ontzettend veel dingen zelf mee kunt maken. 

Heb je ook een muispen maar nog niet zoveel penselen? Dan zou je deze set kunnen downloaden! Heb je geen muispen maar wil je er wel eentje? Ik heb er eentje van Bamboo waar ik erg tevreden over ben. Mijn ouders kochten deze bij de Mediamarkt waar je overigens ook nog een aantal andere merken vindt.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben zo blij met m'n bamboo, want met een gewone muis tekenen is echt rottig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx!! Dankzij deze blogpost heb ik me een bamboo aangeschaft en ik ben er echt blij mee! Werk je met photoshop of met het programma die meegeleverd werd? x fillesdelanuit.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Les filles de la nuit: wat leuk om te horen~! Fijn is ie he? Ik ben er ook nog steeds heel blij mee. Veel teken- en schrijfplezier! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen