HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

maandag 9 januari 2012

Mijn agenda voor 2012

Eind 2011 was ik toe aan een nieuwe agenda. Niet alleen omdat de agenda die ik had (een simpele van Oysho uit Spanje) eindigde in december, maar ook omdat ik heel veel zin had om een nieuwe 'verse' agenda aan te schaffen voor het nieuwe jaar. Een soort van nieuwe start. Moleskine was verleidelijk maar aangezien zoveel mensen die hebben en zwart misschien net iets te saai voor mij is besloot ik op zoek te gaan naar een agenda met een wat speelsere kaft maar een rustige (Moleskine-achtige) binnenkant. In een boekwinkel in Haarlem vond ik ze: de agenda's van Paperblanks! Ik koos voor een kaft met bloemen in roestachtige tinten en met wat glinstertjes erin. Hierboven kun je 'm bekijken. Paperblanks heeft trouwens ook erg stijlvolle notitieboekjes in diverse maten. Leuk om al je to-do lijstjes of ideeën in te schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten