HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 19 januari 2012

Shoptip: Rituals kaarsen

Toen toevallig even snel bij Rituals binnenliep (ik werd gelokt door de grote rode kortingsstickers op de ruit) zag ik dat de heerlijke geurkaarsen 30% zijn afgeprijsd. Normaal zijn deze kaarsen bijna 15 euro en dat vind ik persoonlijk toch wat duur voor een kaars, maar sinds ik bij V. heb geroken hoe heerlijk de Under a Fig Tree variant ruikt wist ik eigenlijk al dat ik er vroeg of laat toch eentje zou aanschaffen. Vandaag was het moment, want ja, nu ze zijn afgeprijsd is het meant to be, ja toch! Ik koos dus voor de geur Under a Fig Tree maar andere opties zijn: Sweet Sunrise, Tea Time, Hammam Secret, Lavender Fields, Jasmine Dream en Spring Garden. Niet in de buurt van een filiaal? Ze zijn hier ook online met korting te bestellen.

1 opmerking:

  1. Ik had er ook over gelezen en ben direct naar de winkel gegaan. I'm a sucker for a discount!
    Naast de Under a Fif Tree, kon ik het niet laten om ook de Jamine Dream mee te nemen. Ze ruiken heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen