HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

vrijdag 23 maart 2012

Corteo Cirque du Soleil



Gisteren ben ik naar de première van Cirque du Soleil Corteo geweest in Amsterdam. Nog nooit eerder was ik naar wat voor soort circus dan ook geweest en op wat tv-fragmenten na had ik geen flauw idee wat ik er eigenlijk van moest verwachten. Ik heb een hekel aan clowns (jep, dankzij IT) en circusdieren vind ik zielig en zou ik dan ook niet graag bekijken. Cirque du Soleil bleek goed bij mijn wensen aan te sluiten, geen clowns en geen echte dieren.


Het was echt een prachtige en zeer spectaculaire show en ik verliet de circustent dan ook met een enthousiast gevoel. Geweldige acts, mooie muziek, grootse talenten en een magische sfeer vormen samen deze nieuwe show van Cirque du Soleil. Ik kan iedereen aanraden om deze show, die geschikt is voor alle leeftijden, te gaan bekijken. Voor een voorproefje kun je hier een filmpje bekijken, waarin de magie al een beetje te voelen is en je ook al een stukje van de bijpassende muziek kunt horen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten