HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 10 maart 2012

Film | The Vow





Toevallig zag ik op een Amerikaanse site iets staan over The Vow, een film met Rachel mcAdams en Channing Tatum. Deze zal in Nederland pas in mei in de bioscoop gaan draaien maar ik weet nu al dat ik 'm zeker wil zien. Ik ben gek op romantische films, ik vind Rachel mcAdams een erg goede actrice en last but zeker not least: Channing Tatum mag er best zijn ;) Hieronder kun je de synopsis lezen en hierboven de trailer bekijken.

In de romantische drama-film 'The Vow' volg je de levens van Paige (Rachel McAdams) en Leo (Channing Tatum); een pasgetrouwd stel dat zielsgelukkig is met elkaar, totdat hun levens veranderen door een auto ongeluk waarbij Paige in een coma raakt. Wanneer ze bijkomt met geheugenverlies, weet ze niet meer wie Leo is en krijgt ze een verwarrende relatie met haar ouders en ex-verloofde (Scott Speedman). Ondanks deze gebeurtenissen zet Leo alles op alles om het hart van zijn vrouw weer te veroveren en hun huwelijk te redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten