HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 27 maart 2012

Musthave | The bubbles necklace

Oke, er mag dan een aardig prijskaartje aan deze ketting hangen, hij is wel briljant! Nog nooit eerder zag ik een 'bellenblaasketting' en nu ik van haar bestaan weet wil ik haar hebben! ;-) Het is dat 355,50 euro nogal veel meer is dan wat ik maximaal aan een ketting zou uitgeven, maar ik vind 'm wel erg origineel.Naast dat ie je outfit helemaal af zou kunnen maken kun je er ook nog eens echt bellen mee blazen en krijg je er een flesje belllenblaas bij! Hoe fantastisch?
Deze eyecatcher is gemaakt in twee varianten, zo kun je kiezen uit 24k geel goud of rose goud. Op de site waar ik 'm vond, of eigenlijk de webshop, staan nog veel meer leuke (een zeer inspiratievolle) dingen dus neem daar ook eens een kijkje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten