HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

zaterdag 14 april 2012

Coeur Blonde newspaper

Hierbij weer even een update rondom de krant. Het begint op te schieten! :) Klik op 'meer lezen' voor de laatste ontwikkelingen.

Nu Pip van Innersphere (volg haar ook via Google en/of Facebook) en ik een deadline hebben gesteld voor de krant gaan we sneller dan ooit. Zo schreven we een tijdje terug nog af en toe een stukje, en zo hebben we in twee weken tijd gewoon een groot deel van de krant gemaakt qua tekst en vormgeving! *geeft hierbij een schouderklopje aan Pip* Kortom, deadlines werken fantastisch en houden we er dus in ;-) 

Grappig is dat we, nu we in de eindfase zitten, weer allerlei nieuwe (samenhangende) ideeën hebben bedacht. Wat me ook opvalt is dat we, nu we in een creatieve flow zitten, er alleen maar meer leuks naar de oppervlakte komt drijven. Creativiteit stimuleert creativiteit blijkbaar (althans in ons geval). Leuk is dat! Ik heb voor dit weekend nog een aantal pagina's op te maken dus ik ga weer snel verder. Geniet van het weekend en het zonnetje! 

3 opmerkingen:

  1. Hi Elle, Wordt het een digitale krant om door te bladeren of kan ik deze ook bestellen en per post ontvangen? Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Cindy, Het wordt een papieren krant (zonder reclame ed) die te bestellen is en thuisgestuurd wordt :) Binnenkort zal ik hier meer over vertellen en kan hij besteld worden! grtz, Elle

    BeantwoordenVerwijderen