HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

donderdag 17 mei 2012

Me, myself & I | Een jaartje ouder


 Hola! Het was een korte werkweek want gisteren was ik jarig (en had ik een dagje vrij genomen) en vandaag en morgen zijn we ook vrij. Fijn, een XL weekend! Kan ik mooi verder met mijn to do list en het updaten van Coeur Blonde! :)












Mijn verjaardag was erg geslaagd. Heb een heleboel leuke cadeautjes gekregen en ben gisteren een dagje wezen shoppen in Den Haag. Het was goed weer voor een dagje stad (wel wat wind, maar verder droog en zon) en ik ben erg goed geslaagd. Zo heb ik nieuwe pumps ♥ gekocht, make-upjes, twee vestjes, witte en nude kousjes met kant (leuk om te dragen met ballerina's want er steekt net een klein stukje uit) en een topje. 's avonds hebben we erg lekkere sushi gegeten bij Momiji (een aanrader die ook nog eens centraal - vlakbij de Bijenkorf - zit). Kortom een zeer geslaagde dag! Aankomende vrijdag vier ik het nog een keertje met friends en zondag met familie.

Klik op 'meer lezen' om de rest van mijn foto's te bekijken.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten