HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

dinsdag 8 mei 2012

Wonen | display-me-box


Tijdens een rondje surfen viel mijn oog in de POAA shop op deze display-me-boxen waarin je je allermooiste spulletjes kunt uitstallen. Direct vroeg ik mezelf af wat ik, als ik deze box zou hebben, in de spotlight zou zetten. Ik denk dat ik er een soort verzameling zou neerleggen van items die voor mij een bijzondere betekenis of een verhaal hebben. Bijvoorbeeld een foto die me aan een fijne periode herinnert, een kaart of brief met daarin een lieve boodschap, cadeautjes die ik kreeg van dierbaren, het doosje met daarin mijn melktandjes,  het oude kleine wereldbolletje dat mijn vader als kind al had en zo kan ik nog wel even door gaan.

De kastjes zijn, zoals je op de foto ziet, voor aan de wand en hebben geen deurtje. De voorzijde is gesloten/dicht en de open zijde komt tegen de muur te zitten en daar zitten ook de uitsparingen om 'm aan op te hangen met de bijgeleverde haakjes. Ze zijn ook met een open voorzijde te bestellen. Meer info of bestellen? Klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten