HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

woensdag 9 mei 2012

Wonen | Lyndie Dourthe voor CarreBlanc





Whaaaaa! Ik ben er net achtergekomen dat Lyndie Dourthe (een 'artist' uit Frankrijk die je kunt kennen van haar collectie voor La Marelle) een collectie (dekbedden, kussens, handdoeken en zelfs een washandje) heeft ontworpen voor CarreBlanc. Ik ben zelf een groot fan van deze Franse creatieveling en nu heb ik mijn zinnen gezet op haar dekbedovertrek. Ik moet 'm hebben. Ik wil het! Ik zal zoveel lekkerder slapen onder haar prachtige creatie. Echt! Helaas lijkt het erop dat ik 'm niet kan bestellen... De site is in het Frans en kan niet op Engels worden gezet, dus ik neem aan dat ze niet buiten Frankrijk versturen. Snik! Wel een goed excuus om een tripje naar Paris in te plannen ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten