HOME   newspaper  webshop  needsomething  mailenwin  aboutandcontact  twitter  facebook 

vrijdag 15 juni 2012

In beeld | een week in juni


Tijd voor een update in tekst en beeld. Ik heb een ontzettend drukke en tevens leuke week achter de rug. Naast dat ik gewoon moest werken heb ik deze week voor mijn werk een brainstorm gehad in het vtwonen huis (dat te zien is in de Magalogue). Wat een prachtige woning is dat! Naast een geslaagde dag, die werd afgerond met een borrel en etentje, heb ik in de woning direct wat inspiratie opgedaan.


Hierbij wat foto's die ik er maakte. Ik vond de de muur en spiegel met tekstjes, kaarten en knipsels die waren vastgezet met tape zo leuk dat ik me direct bedacht dat ik thuis ook wel iets dergelijks kon doen met een net iets andere look. Ik had immers nog een rolletje oudroze masking tape liggen waar ik nog niets mee had gedaan. Zo bedacht, zo gedaan. Ook daarvan meteen een paar telefoon kiekjes.






Verder ben ik deze week 's avonds eigenlijk ook niet thuis geweest. De dramatische voetbalwedstrijd laat ik maar even achterwege ;) Ik heb deze week voor de derde keer in mijn leven mijn hand laten lezen. Erg interessant! Mocht dit je interesseren dan raad ik je aan ook eens langs te gaan bij Wies van Handwijs.nl. Overigens heb ik het niet over handlezen in de zin van voorspellen. Er wordt gekeken naar alle lijntjes in je hand en de lengte en stand van je vingers en word je als persoon omschreven aan de hand van onder andere (karakter)eigenschappen en kwaliteiten. Op onder andere de site van Handwijs staat het uitgebreider en duidelijker uitgelegd, dus neem daar vooral een kijkje als het je interesseert.

Ook ontving ik deze week nog een doosje met daarin... een verjaardagscadeautje! Superleuk verpakt in kleurrijk papier zaten een yoga cd van Putumayo, het boek Klein Geluk, een doosje organic tea en een punnikpopje (jeugdsentiment!). Dank L! Ook ontving ik een prachtig vormgegeven uitnodiging voor de bruiloft van C & R in augustus.







Vandaag heb ik eindelijk grantaatappels gevonden en dus meteen gekocht. Ooit plukte ik er zelf een in Spanje die ik vervolgens direct kon op eten. Daarna heb ik ze nooit meer gezien (natuurlijk wel die bakjes met alleen de pitjes van de Appie) en daarom vind ik het extra leuk dat ik ze nu gevonden heb. Ook heb ik verse tuinbonen gekocht (zin in!) en pastinaak. Deze laatste groente heb ik nog nooit gegeten en daarom leek het me leuk dit eens uit te proberen. Mocht je er een leuk recept mee weten, roep vooral..!

Dit weekend verloopt onze proefversie van Indesign dus Pip en ik maken hoe dan ook dit weekend de krant helemaal af. Het was me best een klusje maar het einde is in zicht. Ik ben zelf ontzettend benieuwd naar het eindresultaat. Spannend!

Ennnnn volgende week ga ik op vakantie! Ik kan niet wachten. Vooral omdat het weer hier nogal tegenzit en ik enorme behoefte heb aan zon. De bestemming? Ibiza!




4 opmerkingen:

  1. Tof dat het toch gelukt is die granaatappels! Fijne vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Lisa~! Ja, eindelijk ;) Hoe is het? Gelukt met je opdrachten? Spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de laatste loodjes voor je magazine!! Btw: love het tape idee met posters/kaartjes :D
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Granaatappels zijn ook gewoon te koop bij de groenteboer op de markt (meestal rond de herfst) ;)

    Ben benieuwd naar je magazine!

    BeantwoordenVerwijderen